16-12-2011

nutrimetics honey and almond face scrub



Gisteren op de kerstmarkt heb ik deze face scrub gekocht, ik had eigenlijk nog nooit een face scrub gebruikt en was er wel benieuwd naar. 


De vrouw bij wie ik hem kocht legde me uit dat ik een paar stipjes scrub op mijn gezicht moest doen en dan met wat water op mijn vingers het soort van moest verdunnen omdat hij erg dik en kauwgom achtig was. Ik had dat dus op mijn gezicht gedaan en met wat water in gemasseerd want ik merkte inderdaad dat hij heel erg dik en plakkerig was. Hij ruikt een beetje naar pepermunt en is licht groen van kleur. Toen ik hem eraf haalde dacht ik echt wow zo zacht is mijn huid nog nooit geweest ! Ik had echt eerder gezicht's scrub moeten gaan gebruiken hahah, ik ben er echt zo blij mee. 


Ik moest er 22 punten voor geven, dus dat is zo ongeveer ook 22 euro. Let niet op m'n nagellak ik heb dit kleurtje van een vriendin geleend en vind hem zo mooi dat ik hem er niet vanaf wil halen maar hij zit er dus al een paar dagen op. 

7 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Hoezo heb je een nieuwe blog?

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Mijn moeder werkte bij Nutrimetics dus we kregen altijd hele fijne producten! Is zeker een goed merk.
    Xx

    (er is iets misgegaan met m'n reactievak, dus ik moest je comment helaas verwijderen, sorry!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lijkt me een super lekker product!
    liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me super fijn een scrub!

    Liefs'Manon
    Ik houd een give-away, doe je mee? :)

    BeantwoordenVerwijderen