15-06-2012

Shoplog Utrecht.



Ik heb een paar dagen geleden geshopt in Utrecht, ik was er eigenlijk nog nooit geweest. Als ik ga winkelen ga ik vaak in Den Bosch. Maar ik heb weer veel leuke dingetjes gekocht en die wil ik graag aan jullie laten zien. 


Haha deze hoeden kunnen zo de kast weer in denk ik. 




Dit is dus de groene primer, ik heb hier voor de witte gehad maar omdat ik rode wangen heb had ik er dit keer voor gekozen om de groene te kopen. 




Ik moet zeggen, de paar keer dat ik hem nu gebruikt heb merk ik niet echt heel veel verschil. Ik denk dat ik de volgende keer gewoon weer de witte neem. Ik vind dit wel echt een hele goede mijn foundation blijft gewoon de hele dag goed zitten door deze primer en ook met sporten. Hij koste me geloof ik rond de 25 euro. 



Ik was echt opzoek naar een licht broekje en ik heb hem gevonden ! Ik vind sowieso de broekjes van de H&M altijd heel fijn zitten.  




Deze vans heeft mijn zus gekocht, ik vind ze heel mooi vandaar deze foto maar het past gewoon niet bij mij.
ik koop sowieso nooit zulke dure schoenen want ik koop liever elke maand nieuwe en dan iets goedkoper dan dat ik dure koop en een jaar mee moet doen. Maar ik vind het wel een leuke aankoop van haar. 


Jaa en dan deze pet ook van mijn zus, ik zou hem echt nooit op doen ! Maar bij mijn zus staat hij heel erg leuk. 

5 opmerkingen:

  1. Leuke spullen! Gave shorts, en ben echt fan van die pet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke shorts! Die van de H&M zijn inderdaad zo fijn

    xoxo Sootjeelina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke shorts!
    H&M zit mij juist nooit zo goed bij jeans,
    misschien de shorts wel!
    Ik ben benieuwd (:

    BeantwoordenVerwijderen