22-06-2012

action anti-aging masker doekjes

Aangezien dat ik natuurlijk nog lang geen anti-aging masker doekjes nodig heb wilde ik ze wel proberen, want de doekjes voor een droge huid waren op en dit waren nog de enigste en ik had gehoord dat ze er uit zouden gaan. Dus ja ik dacht dan wil ik er nog wel een aantal hebben voor als ik met het vliegtuig op vakantie ga.


De geur is zo lekker ! Ik krijg er echt zo'n zwitsal idee bij echt een hele zachte zoete geur, echt heel lekker. 


Zo zien ze er dus uit, hij past niet helemaal op mijn gezicht omdat ik een meer een ovaal achtig gezicht heb maar het blijf veder wel goed zitten. 


Ik heb ze een tijdje geleden gekocht en ik heb er voor de zekerheid wat knijpers op gedaan dat ze niet uitdrogen of zo. Ik heb het pakje nu denk ik ongeveer 5 weken en ze zijn nog gewoon vochtig totaal niet uitgedroogd. En er zitten echt genoeg maskertjes in, ik heb er nu nog een stuk of 4 inzitten en vind ze echt heel fijn. De volgende keer als ik ga dan als ze er nog zijn neem ik ook nog de andere om te proberen. 
Ik weet niet precies wat ze me gekost hebben maar de action is over het al gemeen niet zo'n dure winkel dus het moet wel meevallen.  

4 opmerkingen:

  1. Ik vind van dit soort maskers er altijd zo grappig uit zien!

    xoxo Sootjeelina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie! Ik en mijn vriendinnen hebben dat masker ook een keer gehad en het was echt lachen, het ziet er zo grappig uit! Vind je het leuk elkaar te volgen?x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er goed uit! :) en grappig zo'n ding!

    leuke blog, ik volg je nu via GFC. zou je hetzelfde willen doen? xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. great blog, nice post :-)
    how about following each other. :-)
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen