23-06-2012

Shoplog: Maybelline color tattoo en Garnier BB cream





Ik zat vanochtend tv te kijken zie ik: Garnier BB cream de 2de gratis bij de kruitvat en gister had ik er net een bij de etos gekocht, dus ik voelde me aardig opgelicht, en toen las ik iets over Maybelline color tattoo creamy oogschaduw en toen dacht ik echt DIE MOET IK HEBBEN, en als ik iets wil hebben moet het ook meteen en bij de etos was het toevallig ook de 2de gratis. Maar ik had geen geld dus ik een deal met me zus gesloten ieder een BB cream en ieder een oogschaduw. Dus ik me binnen 2 minuten opgemaakt en snel omgekleed en op de fiets gesprongen. Het heeft me totaal dus 10 euro gekost. ( wat ik nog wel moet terug betalen ) haha  


Gister had ik de lichte gekocht omdat die op dit moment wel het beste past bij mijn huid echt de kleur is echt perfect, maar vanochtend bij de kruitvat hadden ze alleen nog maar die voor de getinte huid, en toen dacht ik  dan neem ik die wel want ik lig nu nog wel eens onder de zonnebank en als ik terug kom uit Spanje zou ik ook wel poepie bruin zijn. 


Stond ik daar in de winkel, ik had natuurlijk al lang bedacht dat ik de bruine wilde. Maar er waren niet veel kleuren meer en me zus had inmiddels ook bedacht dat ze de bruine wilde dus had ik me maar opgeofferd om de goud achtige kleur te nemen want ja het is toch zonde om twee de zelfde kleuren te nemen als je er toch een gratis heb. 




Hier met alleen de oogschaduw en hier beneden helemaal opgemaakt. 
Ik heb de mascara van miss sporty fabulous lash gebruikt. 


Maar nu moet ik veder het hele weekend werken. 

doeeegg x 

2 opmerkingen: